Home  /  Marta Rutkowska

We are here for you

Book appointment

Marta Rutkowska

Ukończyła studia magisterskie z fizjoterapii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum w Bydgoszczy. Specjalizuje się w terapii blizn, pracuje z pacjentkami w ciąży i po porodzie, pacjentami z bólami głowy, pleców i stawów oraz zaburzoną postawą ciała, a także z osobami chcącymi w bezpieczny sposób wrócić do sprawności ruchowej. W swojej pracy stawia na dokładny wywiad, szczegółową diagnostykę i swoją fizjoterapeutyczną intuicję popartą wieloletnią praktyką zawodową i ukończonymi szkoleniami oraz kursami z zakresu fizjoterapii. Ukończone kursy i szkolenia: Integracyjna Terapia Blizn; Międzynarodowa Konferencja „Terapia Blizn”; Blizna Terapia Kompleksowa; Podejście osteopatyczne w terapii kobiet; Trening medyczny dla kobiecego zdrowia; Aktywność fizyczna kobiet w ciąży; Terapia manualna trzewi jamy brzucha; Strukturalna praca z ciałem; Anatomy Trains in Motion; Suche igłowanie; Terapia manualna wg Typaldosa - FDM kurs intensywny; Terapia mięśniowo-powięziowa punktów spustowych z diagnostyką funkcjonalną narządu ruchu; PNF kurs podstawowy; Kinesiology Taping; Instruktor rekreacji ruchowej specj. nowoczesne formy gimnastyki – Fitness. Terapie: Terapia blizn pooperacyjnych, po cesarskim cięciu; Terapia kobiet w ciąży m.in. bóle kręgosłupa, bóle spojenia łonowego, drętwienie kończyn, bóle i zawroty; głowy, przygotowanie do porodu, rozejście mięśni prostych brzucha; Terapia kobiet po porodzie m.in. ocena sylwetki, rozejście mięśni prostych brzucha, blizna po cc lub nacięciu krocza, terapia mięśni dna miednicy, ustawienie ciała po porodzie, indywidualne dobranie ćwiczeń; Terapia kobiet m.in. bolesne miesiączki, dyskomfort podczas współżycia, nietrzymanie moczu; Terapia w bólach kręgosłupa i stawów oraz bólach głowy; Terapia jamy brzusznej: problemy jelitowe.